20 de noviembre de 2008

Poema de la tardor

Aquest és el poema que vam fer per la festa de la castanyera i que els nens i nosaltres ens vam aprendre i resitar junts:

Activitats d'Expressió i comunicació

Aquí us deixem un enllaç on podreu trobar les activitats realitzades en les classe d'Expressió i comunicació amb la Beth:
http://www.bubbleshare.com/album/501931/overview

Activitats sentiments

En aquest enllaç podeu veure les activitats per expressar els sentiments que vam fer en les classes de "Desenvolupament socioafectiu" amb la Mar:

http://www.bubbleshare.com/album/501929/overview

Tècnic superior en educació infantil

TÈCNIC_SU..
Get your own at Scribd or explore others:

Curs de "Diàleg intercultural"

El dijous 9, vam tenir el Curs de “Diàleg intercultural” amb el Fabio i el Juan de la Creu Roja. Ens van presentar el curs i ens van explicar la diferència entre debat i diàleg. Vam realitzar unes activitats:

  • Activitat música:

Cadascuna havia de posar en un paper la cançó que més ens agradava i amb la que més ens sentíem identificades. Desprès les posàvem en una bossa i havíem de treure un paper quan estiguessin ben barrejats dins de la bossa.L’activitat consistia en esbrinar a qui pertanyia la cançó que havíem tret de la bossa i intentar definir-la.Amb això el Fabio ens va intentar demostrar que tothom estem bastant guiats pel prejudicis, aquest fet no és negatiu, però tampoc positiu.

Simplement hem de ser capaços de no jutjar a les persones avanç de conèixer-les per culpa de la seva condició cultural, social o racial.Aquest tema el podem aplicar perfectament a l’educació, ja que nosaltres no haurem de posar etiquetes ni als nens ni a les famílies, hem de tractar a tothom per igual sense mirar la seva condició.Desprès d’aquesta activitat ens va proposar fer una dinàmica entre grups.

  • Dinàmica viatge:

Ens va explicar que de la fulla havíem d’escollir tres personatges amb qui segur aniríem i tres més amb els que ens negaríem del tot en fer-ho.Primer de tot havíem de fer la nostra elecció personal i desprès posar-ho en comú en el grup que ens havia tocat, i ens havíem de posar d’acord en l’elecció ja que només podien sortir 6 personatges en total per grup. Es van fer les seleccions de manera democràtica consensuada.Desprès vam posar en comú tots es personatges dels diferents grups. Més o menys estàvem d’acord entre els grups de a qui ens volíem endur com a companys i a qui no.Va ser molt interessant el comentari que al acabar l’activitat ens va fer el Fabio, ens va comentar que amb els diferents grup en que s’ha trobat, la majoria estava d’acord amb els companys, però cap dels grups havia escollit el mateix. Per exemple, un grup en que són tot nois o nosaltres que som tot noies no posem el mateix (més aviat el contrari)i també el mètode d’elecció o consensuar les respostes és molt diferent depenent del tipus de grup en que es fa aquesta activitat.

  • Dinàmica del pont:

Vam dividir la classe en dos grups, un dels grups es quedava dins de la classe i l’altre es quedava fora. Havíem d’ aconseguir construir un pont entre els dos grups. Només podíem posar-nos d’acord entre dos representants, un de cada grup, en tres trobades i no podíem concretar res amb les mans ni dir mides.Va ser més fàcil del que ens imaginàvem, ens va sortir un pont humà que es trobava a la mateixa alçada.

D’aquesta activitat amb la Creu Roja podem dir que va estar força interessant i mai no està de més fer alguna cosa diferent.

En aquest enllaç (http://www.bubbleshare.com/album/501661/overview) podeu veure les fotografies de l'activitat.

Centres d'interés: Fotos

En cada crèdit, hem realitzat un mural per explicar el què sabíem i el què volíem saber de cada materia, i ho hem separat pels centres d'interés corresponents. Les fotografies estan en el següent enllaç:
http://www.bubbleshare.com/album/501642/overview

Tema 3: Desenvolupament social

Tema 3
Get your own at Scribd or explore others:

19 de noviembre de 2008

Autors: Decroly

Decroly
Get your own at Scribd or explore others:

Autors: Montessori (2)

Montessori (2)
Get your own at Scribd or explore others:

Autors: Montessori (1)

Montessori (1)
Get your own at Scribd or explore others:

Autors: Freinet

Freinet
Get your own at Scribd or explore others:

Autors: Fröbel (2)

Fröbel (2)
Get your own at Scribd or explore others:

Autors: Fröbel (1)

Fröbel (1)
Get your own at Scribd or explore others:

Autors: Pestalozzi (3)

Pestalozzi (3)
Get your own at Scribd or explore others:

Autors: Pestalozzi (2)

Pestalozzi (2)
Get your own at Scribd or explore others:

Autors: Pestalozzi (1)

Pestalozzi (1)
Get your own at Scribd or explore others:

Autors: Rousseau

Rousseau
Get your own at Scribd or explore others:

Petites nocions de teoria musical

c4 Apunts Musik
Get your own at Scribd or explore others:

Comentari frase --> Pel·lícula "Mentes peligrosas"

Comentari de Frase
Get your own at Scribd or explore others:

Mapa conceptual_Què és la psicologia

Tema 1_Què és La Psicologia
Get your own at Scribd or explore others:

Tema 1: Introducció a la Psicologia

Esquema Tema 1
Get your own at Scribd or explore others:

Dinàmiques

Per veure les dinàmiques fetes en la classe d' "Animació i Dinàmiques de grup" entreu en aquesta direcció:
http://www.bubbleshare.com/album/501454/overview

Tema 3: Grups

Tema 3
Get your own at Scribd or explore others: